با حضور وزیر صمت انجام شد :افتتاح فاز دوم کارخانه سرب و روی مهدی آباد مهریز

با حضور وزیر صمت : طرح توسعه معادن سرب و روی مهدی‌آباد مهریز افتتاح شد
22 فوریه 2021
با حضور وزیر صنعت،معدن وتجارت؛ طرح توسعه معادن سرب و روی مهدی‌آباد مهریز افتتاح شد
22 فوریه 2021

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، با حضور وزیر صمت آئین افتتاحیه فاز ۲ کارخانه توسعه سرب و روی مهدی آباد مهریز برگزار شد.

محمد رضا صباغیان نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه این پنج منطقه وسیع و محرومیت وجود دارد و سرمایه گذاران در آن نیاز به حمایت دارند، گفت: نگاه وزارت صمت کمک به بخش خصوصی و حمایت از این بخش است.

وی اضافه کرد: نگاه وزیر در کنار کمک و رشد به بخش خصوصی یک نگاه جدید و قابل توجه که آن هم مسئولیت های اجتماعی است که بخش های خصوصی در کنار راه اندازی مشاغل باید به اطراف خود نیز توجه داشته باشند.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سرمایه گذاران سرب و روی مهدی آباد مسائل و چالش خود را به مقام عالی وزارت اعلام و بیان کنند که در کنار حل این معضل چه نوع خدمتی می توانند به مردم شهرستان مهریز داشته باشند.

گفتنی است کارخانه توسعه سرب و روی مهدی آباد در زمینه کنستانتره روی به روش کوره ولز مشغول به فعالیت است و در حال حاضر دارای پروانه بهره برداری به ظرفیت سالیانه ۵۰ هزار تن در زمینه مذکور است و با راه اندازی فاز دوم، ۱۰۰هزار تن به ظرفیت آن در سال اضافه خواهد شد.